0503572401
Заказать обратный звонок

Отзывы

«Магазин с уверенностью можно рекомендовать. Я сервисом осталась довольна; приятный консультант, может посоветовать и помочь определится с выбором, своевременная доставка.»
Анна,
оформитель, Миргород
«Я заказывал вашу продукцию, мне перезвонила менеджер,очень приветливая, приятная в общении девушка,чувствовалось желание помочь в моем вопросе.Заказанный товар получил в оговоренные сроки.»
Данилова Даша,
Заправшик, Одесса
«Посоветовали именно этот товар. Цена не высокая. По обратной связи от пользователя данного товара - качество прекрасное.»
Сидоренко Кира,
разноробочий, Мироновка
Оставить отзыв
Все отзывы (791)

Только что купили

Жидкая силиконовая резина для изготовления эластичных форм.
Повышает морозостойкость строительных материалов, снижает водопоглощение.
Обеспечивает сцепление строительных растворов с основанием.
Для продления срока службы железобетонных дорожно-строительных конструкций.
Снижает коррозию бетона и металлоарматуры при воздействии хлоридов.
Обеспечивает начальный и основной уход за свежеуложенным бетоном.

Сообщество

Полимерные композиции

Полный текст

Рекомендации по обустройству деформационного шва с помощью полимерных композиций "Силон" по ссылке

Рекомендації

Деформаційні шви автодорожніх мостів - важливі елементи проїзної частини, що забезпечують плавний і безпечний проїзд з однієї прогонової будови на іншу. Проїзна частина мостів знаходиться в тяжких умовах експлуатації. На неї безпосередньо впливають різні атмосферні опади . Вона в більшому ступені, ніж сама прогонова будова, прогрівається влітку і має більш низьку від'ємну температуру взимку, зазнає більшої кількості коливань температури, що проходить крізь 0°С. Покриття проїзної частини, а також деформаційні шви під час ожеледі обробляються спеціальними хімікатами, на них постійно діють значні навантаження.

Небезпека руйнування проїзної частини посилюється ще й наявністю великої кількості стикових з'єднань і сполучень, відкритих для дії як атмосферних, так і силових факторів. Це сполучення її конструктивних шарів з тротуарами і деформаційними швами, стики в тротуарах, бордюрах і елементах деформаційних швів, а також вузли сполучення деформаційних швів з тротуарами. Деформаційні шви і вузли сполучення з тротуарами, бордюром і конструктивними шарами проїзної частини - найбільш уразливі міста. Крім того, в швах зосереджуються лінійні деформації прогонових будов, що, в свою чергу, супроводжується істотним підвищенням напруги в елементах, появою в матеріалі значних деформацій, а також складними кінематичними взаємодіями різних елементів між собою.

Зростання інтенсивності руху автомобілів на дорогах і мостах, особливо в районах розташування великих міст, тенденція до зростання осьових навантажень від транспортних засобів, застосування в мостобудуванні легких та гнучких споруд зі значними прогинами від тимчасового навантаження - все це пред'являє до конструкцій деформаційних швів особливо високі вимоги. Деформаційні шви повинні задовольняти нормативам надійності, довговічності, а також естетичним, технологічним і експлуатаційним вимогам.

У зв'язку з викладеними вище проблемами що пов'язані з будівництвом і експлуатацією такого важливого елементу, як деформаційний шов, пропонується конструкція деформаційний шов закритого типу, який влаштовують по холодній технології з суміші полімерної композиції "Сілон" за ТУ У В 2.7-24.1-31911658.002-2002 і мінерального заповнювача (кубовидного однофракційного щебеню вивержених гірських порід). Конструктивні параметри еластомерно-мінерального заповнення шва приймають в залежності від значення розрахункових переміщень прогонових будов від дії тимчасових навантажень, температури довкілля та реологічних властивостей матеріалу прогонових будов.

Купить силикон можно на нашем сайте Купить

26 января 2016

2007-2019 © «SILOL»

0503572401
Заказать обратный звонок
Нужна консультация?
Корзина (0)